Köpa möss, vart?

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Karlavagnen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 4 693
K

Karlavagnen

Tänkte köpa möss, men jag har ett JÄTTEPROBLEM, det finns nämligen väldigt få djuraffärer i göteborg som säljer möss

någon som har något tips på vart jag kan få tag på möss?
engelsktypade svenstypade eller korsningar spelar ingen rol..
mus som mus :rofl:

Sv: Köpa möss, vart?

Jag köpte möss i en djuraffär på hissingen. Detta var för ganska många år sedan. Då jobbade det en tjej där som födde upp och hon sammarbetade mkt med "grodan"(hon har en hemsida vet jag) i stockholm som föder upp både engelsktypade och svensktypade.
De jag köpte i gbg var nog släthåriga tror jag men de jag köpte av grodan var texel, astrex, satin. Blå agouti och black and tan.

Tror att grodan heter grodan på zoonen, kolla med henne.

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 166
Senast: Lingon
·
Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k... 2
Svar
28
· Visningar
2 023
Senast: Mineur
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
848
Senast: Raderad medlem 147980
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?