Köpa ps träns?

Inte värt pengarna alls,jag skulle hellre köpa antarés :love: Så mjukt och trevligt redan från början!

Ps har alltid känts plastigt med dåligt kvalité på hela träns. Lädret känns inte alls bra varken i nya eller gamla modeller. Men deras pannband och schabrak är jätte trevliga :)

Jag har ett Levade som jag köpte begagnat, med det lite nättare nackstycket utan spänne. Hade ett FC men det sålde jag då jag inte använder bett och levade har ju bara en rem så det är super :) på min häst sitter det väldigt bra runt öronen, han rör mer på öronen och det ser jag som positivt. Och eftersom jag inte har bett så blir det ju inte lika mycket tryck i nacken heller.

Liknande trådar

Utrustning Hej, vet någon här något om böckman duo R? Vi funderar på och köpa men för min häst som får panik och blir klaustrofobisk i trailern...
Svar
2
· Visningar
261
Senast: Panikponnyn
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 269
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
425
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 218
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Bästa fysiska ridsportbutiken?