Köpa ridstövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare milo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 623
Sv: Köpa ridstövlar

ja precis.. st eriksgatan 116 tror jag det är.
De vanliga stövlarna ligger mellan 3000-4500. och då finns de i fotstorlek 35-44 med vadstorlek 34-44. Tror de har det största stövellagret i sthlm faktiskt.
De billigare stövlarna, typ tampa osv har de inte riktigt lika stort lager i...

just när jag var där var utbudet lite skralt på stövlar men laget av olika storlekar var enormt , i de andra butikerna jag var i var det mer standardmåtten och sen fick man måttbeställa för massa extra pengar ,

jag tyckte stenbergs stövlar var så sjukt hårda när jag prövade......åsså blev gubben nästan sur verkade det som när jag sa att jag inte hade tänkt mej dom för fyra tusen+......

gilalr när de är lite hårda och få lite mer stöd, men smaken är olika för oss alla ,
hade ett par unga tjejer som hjälpte mig och var hur trevliga som helst , provade en hel del innan vi kom fram till ett par bra ,
fick ett par stövelpådragare på köpet
kanske tyckete det var kul att kille var och handlade där också ?

jag tycker de har ett bra utbud, spec. med tanke på att det inte är en jättestor lokal. jag vart iaf glatt överaskad!
ska själv dit o köpa stövlar när jag är klar med mina stora inköp :)
ett + är att dom e jäkligt trevliga o roliga :p

Breccia_ skrev:
jag tycker de har ett bra utbud, spec. med tanke på att det inte är en jättestor lokal. jag vart iaf glatt överaskad!
ska själv dit o köpa stövlar när jag är klar med mina stora inköp :)
ett + är att dom e jäkligt trevliga o roliga :p

ja jag tycker de har bra stövlar och ett bra utbud ,
vad är det för stora inköp du ska göra ,
om jag är i stora dtan snart så ska jag onog också dit .
är dom gamla stövlarna slut ?

Liknande trådar

Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
522
Senast: warg
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
774
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 210
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
614
Senast: Jfrelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka