Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi (mamma och pappa) tog avbet på släpet hos försäljaren.
Funkade jättesmidigt, betalade 2500/månad så släpet var ju snabbt betalt.
Hur vi gör nu när vi ska byta har vi inte bestämt än.
Antagligen lämnar vi släpet som delbetalning + sparpengar
Jag köpte en alldeles för dyr transport, men jag hittade ingen annan som jag ville ha. Så jag löste det genom att ta ett långt lån med låg månadskostnad. Betalar 1000:-/mån och har lagt det på 12 år. Men jag är jättenöjd med mitt släp och hoppas att det håller typ resten av mitt liv... För det finns ingenting i släpet som kan ruttna, allt är glasfiber!
Använder ni era transporter mycket? Jag använder inte så jätte ofta, eller det är olika, men när man väl ska iväg så är man glad att man har en. Har beslutsångets Fast å andra sidan har jag inga andra lån...
Jag åker väldigt ofta, minst en gång i veckan året om i princip. Skulle jag inte åka så ofta så skulle jag aldrig ha lagt dom pengarna.. Men min förra transport som var en vanlig plyfatransport ruttnade i väggarna trots att den bara var 7 år gammal och jag ville inte vara med om det igen..
Jag köpte mitt för 40, med sparade pengar. Så var jag också 22 när jag kunde köpa min första egna transport Jag skulle aldrig ta ett lån för att köpa transport.
Hundavel & Ras Jaa 😍 bara problem med storleken i min lilla bil 😅 och sen är jag lite nojig efter att ha haft min valp, jag tänkte många gånger "tur...