Köpa triangelmärkt häst

Jag hade en dammallergiker. Sen blev han även allergisk mot spån och björkpollen. Jag avlivade honom inte utan han fick så dammfri miljö det gick, strö han tålde (dyrt) och inhalationskortison under pollensäsong. Jag skulle inte heller gjort om den resan - och då hade han ändå som det låter väldigt mkt mindre problem än hästen TS beskrivet. Han påverkades inte negativt i träning heller så att han blev flåsig etc.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla, hur tänker ni som är i min ålder när det gäller detta? Köpa en äldre häst som kanske får ålderskrämpor, ett föl som du kanske... 2
Svar
20
· Visningar
1 791
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 220
Senast: Nota
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
423
Senast: Emuliiaa
·
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 845
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4
  • Oseriös avel 2023