koppar eller äppelbett!

ElinPelin

Trådstartare
varför finns det inga sådana i 95 eller 105 mm? lilla minisen skulle behöva ett (hels äppel) men det finns ju inga! ingen som vet något om det?

Sv: koppar eller äppelbett!

Jag har ett rakt äppelbett utan järnkärna som är 105mm. Det tog dom hem åt mig på Granngården eftersom dom inte hade den storleken i lager. På en del granngårdenbutiker har dom kataloger som dom kan ta hem ur, har du frågat om det?

SaraXX

Globus har:
Tre olika tredelade äppelbett, 105 mm
Fyra olika tvådelade äppelbett, 105 mm
Fyra olika oledade äppelbett, tre av dem 105 mm, ett av dem 95 mm
Ett tredelat sweet iron med kopparmittdel, 95 mm

Det är bara att välja.

Lättare att leta hos grossisterna och sen be sin affär ta in bett. Det blir inte lika många sidor att leta igenom. Globus har det mesta desutom :)

tack så mkt.. kan man fråga på hööks tror ni? om de kan ta hem ett äppelbett i ministorlek :P

Jag vet inte vem hööks har som grossist, men jag tror inte de tar in enskilda storlekar. Men att fråga skadar ju inte.

Senast ändrad:

näe, inte jag heller, men jag tror knappast att de kan göra det... hööks känns lite så bara.

Nje, jag la till det i mitt förra inlägg också. Jag tror inte heller de tar in. Jag har för mig att ja varit inne och frågat om något annat sådant också, men det var i så fall ett par år sedan nu.

Var bor du nånstans? Har du ingen annan hästaffär i krokarna?

Tigertofflan skrev:
Nje, jag la till det i mitt förra inlägg också. Jag tror inte heller de tar in. Jag har för mig att ja varit inne och frågat om något annat sådant också, men det var i så fall ett par år sedan nu.

Var bor du nånstans? Har du ingen annan hästaffär i krokarna?

joo, det finns ju granngården, MyOne och EKO, jag bor i Borås.. kan ju åka di först ock kolla igen... men kopparbett är ju svårare att få tag på... tycker inte att MyOne och EKO har så bra grejer...

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
417
Senast: Elektron
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
776
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka