koppjärn till Globus

bigganl

Trådstartare
Är det någon som har koll på vidderna? (eller någon som kan mäta?)Hur många grader motsvarar Globus gula järn?

Sv: koppjärn till Globus

Är det ingen som har koll?
vet ni någon hemsida som har uppgifterna kanske?
Jag har själv en Globussadel och vet vidden på den, men jag har hört att de ändrat i storlekarna på senaste tiden. Jag vet på ett ungefär vidden, men skulle vilja ha den exakts siffran.
Någon som vet vart jag kan vända mig?

Jag har läst den tråden, men de vidderna stämmer inte ett barr. Därför tänkte jag om någon har mätt sitt järn.

Jag har inte svar på din fråga men, Vad för häst har du sadeln på? :)

sadeln ligger på min korsning. Hon ser ut så här i ryggen. (jag antar att det var det du var ute efter)

15163285.jpg
[/url][/IMG]

vad jag läste i en annan tråd om den sadeln så blir den för svängd för din pålle.

den skulle tydligen vara mer svängd än vanliga globus.
vidderna vet jag dock inte än=(

har bara mina vanliga globus som jag hoppas passar ett tag till=)

Jag har inte skaffat en Globus syntet. Jag har däremot satt en sådant järn i en Knightssadel. Var bara nyfiken på om någon visste hur många grader det var egentligen, men jag kan ju jämföra med min vanliga Globus som ligger på 115 grader. Den här är lika vid så ca 115 grader är järnet.

Liknande trådar

Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Aleel
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 267
Senast: MiniLi
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
240
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Är det någon som har koll på Källqvists Genesis sadel med utbytbart koppjärn -->allround mot hopp skulle jag gissa att det är? Är det en...
Svar
7
· Visningar
669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka