koppla in datan i tv:n

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare fisloppan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 289
F

fisloppan

jag har en fråga när det gäller och koppla in datan i tv:n. kan man använda datan samtidigt som man kollar på tv tex att lyssna på musik från datan när du tittar på tv?

Sv: koppla in datan i tv:n

Grejen är väl att du använder TV'n som skärm istället för den vanliga.

Nä du kan inte lyssna på musik från DATAN men det kan du från DATORN.

DATA är informationen du har i DATORN.

Om du menar vad du skriver så är det nog svårt. De flesta tv-apparater är inte byggda för att visa bild o samtidigt ta ljudet från en annan källa.
PL

Ja är det inte som Cafer säger? Att du använder TVn som skärm?

Eller nu tror jag jag övertänkte här, eller något, för helt plötsligt förstår jag inte vad du frågar.

Vill du kunna se på TV och lyssna på musik samtidigt, eller vill du kunna se på TV via datorn med TVn som skärm och lyssna på musik samtidigt? x)
Och varför skall man lyssna på musik när man ser på tv?x)

Ursäkta för lite knepigt svar, men jag får skylla på att det är sent ;P

Liknande trådar

IT & mobiler Jag känner mig helt blåst, men vi får inte igång TV:n i husvagnen med vagnens antenn (dålig mottagning) utan funderar i stället på att...
Svar
3
· Visningar
350
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
998
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
799
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
402
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka