Sv: Köra KM

Men om man har en så´n liten goding som du, skulle man då inte få dispens för att ha groomen springandes bredvid? :idea:
Åtminstone i dressyren borde det fungera, tycker ni inte :banana:

Lotta

Man borde faktiskt få det! Eller åtminstone så borde man kunna få ha en groom som är under 15 år.

Fjunet skrev:
Man borde faktiskt få det! Eller åtminstone så borde man kunna få ha en groom som är under 15 år.

Tror du inte att du kan få det på en träningstävlig då iaf?

Ja, på träningstävlingarna så behöver du säkert inte ha med en groom. När vi var på träningstävlingen hos Ätrabydgen så behövde man inte det.

JMMOCQIOLMGMR8.jpg

JMMOCQIMCOJNO0.jpg

Nu kommer äntligen bilder från KM:et. Här har vi inte på oss våra tävlingskläder för det var jätte kallt!!! Vad tycker ni???

Åhhhhh!!! :love: Han e så fiiiiiiin!!! :bump: :love:

Vad är det för sele du har??

Ella-82 skrev:
Ja, på träningstävlingarna så behöver du säkert inte ha med en groom. När vi var på träningstävlingen hos Ätrabydgen så behövde man inte det.

Groom måste man nog ha hos oss men jag tror inte dom ställer några större krav på åldern! ;)

Cämz skrev:
Åhhhhh!!! :love: Han e så fiiiiiiin!!! :bump: :love:

Vad är det för sele du har??

Tack! Jag har en Ideal Harness, maratonmodellen. På km:et fick vi förlänga bakselen lite med en rem, som du ser på bilden, inte så snyggt... För jag har inte hunnit svetsa nya fästen till den än.

Är ändå inte intresserad av att tävla med honom. Får se hur det blir med b-ponnyn.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 019
Senast: Mli
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 921
Senast: Barbabelle
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 460
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur