JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Körkort för bara automat?
Sv: Körkort för bara automat?
när jag tog körkort nyligen tittade inspektören på växelspaken och ba "japp du tar körkort för manuellt växlad bil" *klickar i rutan för manuell*
det finns alltså en klickruta för automat, så nog ska det gå
det enda kluriga blir nog att hitta en bil med dubbelkommando och automatlåda, eftersom bilarna måste ha dubbelkommando på uppkörningen
Sv: Körkort för bara automat?
KL
Ni som är "rädda" eller nervösa för motorstopp och blir stressade av det. Lär er läsa motorvarvsmätaren. Det underlättar enormt
Hundhälsa
Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Kläder & Bli fin
Halloj,
Jag tror här finns några som har piercingar och kanske vet. Har provat googla, men känner mig ändå lite osäker.
Jag har...
Fritid
Hej på er!
Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Skola & Jobb
Gammal användare, nytt nick pga ämnet.
Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika...
2
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag väntar på att valp ska somna efter morgonbestyr och frukost så att jag kan jobba en stund innan vi tar en timme i skogen. Jag har...
Philosophia
3 minuter sedan
Svar: 613
Visningar: 17 605
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Jag har en liknande störning. Jag måste just nu hantera en stor mängd dokument... varav väldigt många är skrivna av någon med vad som...
athena_arabians
40 minuter sedan
Svar: 1 789
Visningar: 91 982
Allmänt
Lekstuga
Småbarn Jag hade (mina föräldrar har kvar den) en sån lekstuga med full takhöjd men eftersom den inte är isolerad alls och saknar indragen el är...
Blyger
47 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 206
Barn