Körkort för bara automat?

Sv: Körkort för bara automat?

när jag tog körkort nyligen tittade inspektören på växelspaken och ba "japp du tar körkort för manuellt växlad bil" *klickar i rutan för manuell*

det finns alltså en klickruta för automat, så nog ska det gå :) det enda kluriga blir nog att hitta en bil med dubbelkommando och automatlåda, eftersom bilarna måste ha dubbelkommando på uppkörningen :)

Sv: Körkort för bara automat?

KL

Ni som är "rädda" eller nervösa för motorstopp och blir stressade av det. Lär er läsa motorvarvsmätaren. Det underlättar enormt :)

Liknande trådar

Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Santoxen
·
Kläder & Bli fin Halloj, Jag tror här finns några som har piercingar och kanske vet. Har provat googla, men känner mig ändå lite osäker. Jag har...
Svar
16
· Visningar
1 238
Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
140
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 566
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka