körlicens..

Sv: körlicens..

det beror väl på vilken typ av licens det är väl? jag har för mig att det är skillnad på priserna på t ex b och e licens, men ja är inte helt hundra :smirk:

tror att det var 900 för licensen sedan tror jag det var 800 el nått sånt för den obligatoriska försäkringen.

Det kostar för övrigt lika mycket vare sig man har enbart tränarlicens eller både kör-/rid- och tränarlicens.

Det kostar för övrigt lika mycket vare sig man har enbart tränarlicens eller både kör-/rid- och tränarlicens.

vadå? kostar d inge mer om man har 2 licenser än om man har 1?
Jag har ju b-tränar, kör och monté. betalar ja bara för en då?

Du har EN licens med flera behörigheter i.

Men visst är det bra att det inte kostar mer att ha behörighet att köra och rida än att "bara" ha behörighet att träna. :idea:

Du har EN licens med flera behörigheter i.

Men visst är det bra att det inte kostar mer att ha behörighet att köra och rida än att "bara" ha behörighet att träna. :idea:

Betalar man alltså bara för en försäkring också? Det borde väl vara 2 olika?

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
317
Senast: MayGrace
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
517
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sofia Vikström var tidigare en av alla ryttare som hade fördomar mot travhästar som ridhäst. Att travhästar var hopplösa att utbilda och... 2
Svar
28
· Visningar
1 940
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För åtta år sedan föddes ett föl som nu travar hem pris efter pris på tävlingsbanorna. Nu är V.G. Voitto årets häst och hans familj bor...
Svar
0
· Visningar
59
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka