Kort Fråga!

Sv: Kort Fråga!

Går ju att lösenordsskydda worddokument, men vet inte hur säkert det är och hur man gör. Var länge, länge sedan jag testade :)

Skaffade microsoft enterprise 2007 just för att kunna lösenordsskydda dokument, och nu kan jag inte det, hittar det inte :mad:

Annars är det bara att välja Spara som och sen klicka på Verktyg|Allmänna alternativ... och sätta lösenord där. Verktygsknappen sitter precis vid Sparaknappen inte en meny alltså.

90297_1212826457.jpg

Såhär ser det ut :crazy:

Okej, jag får ladda upp den på det andra stället, kommer aldrig ihåg vad det heter dock!! :p

Nej, nåt annat... Det är rött iaf, haha
Men jag gör ett konto på pixbox istället!

Vad i hel...
Skumt word! Mitt tips är att söka i den förhoppningsvis inbygga hjälpen på "Lösenord".
Finns det inget under "Start" där som heter "alternativ" eller liknande?

Ser inte ett dugg konstigt ut, så ser 2007 ut...
Nåja du klickar på Officekringlan uppe till vänster|Spara som och sen som jag beskrev tidigare.

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
1 000
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
801
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
404
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
407
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden