JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Äldre
Trådstartare
Trådstartare
canine
Startdatum
Startdatum
23 Nov 2014
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
1 386
Jag håller på att göra ett eget julkort (bild på min hund). Men vill ha något annat än ett God Jul på framsidan, det tänkte jag ha inne i kortet. Har funderat och funderat men kommer inte riktigt på något jag är nöjd med, så tänkte jag ta er till hjälp
Så har ni någon kort fin favorit jultext, citat, ordspråk? kan vara en rad ur en låt eller annan text
supertacksam för alla tips
Behöver inte vara från något juligt men det ska kännas lite "jul".
"En tid att glädjas" "Julkramar!" "Ha en strålande jul" aa ja vette fan, är inte ens så mycket för julen så fel person att komma med tips kanske
- ”I år tar jag knäcken.”
- ”På oss alla.”
Från Sunes Jul.
Bildgoogla Christmas quotes så kommer det upp en del, eller sök på christmas/christmas quotes på Tumblr så kanske du får lite inspiration
Dagbok
Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats.
Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Relationer
Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7
8
9
Övr. Hund
Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20
21
22
Hästhantering
Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Hur gör ni med vovvarna när ni är sjuka?
Övr. Hund Du kan ha ett kort i plånboken med kontaktuppgifter till två olika personer som man kan ringa för att ordna med hundarna om du måste...
lilstar
11 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 1 106
Hund
Dalmatiner
Hundavel & Ras Tillägg; (ja jag kan tjöta hur länge som helst om den här rasen) De är ofta stora, tunga, klumpiga, tar plats och tror själva att de är...
Maniac123
20 minuter sedan
Svar: 142
Visningar: 5 991
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Håller att kläckas isbar här, 1 av 8 var inte befruktade 1 har dött i ägget och nu håller det på att kläckas så får veta i helgen hur...
nullo-modo
38 minuter sedan
Svar: 1 940
Visningar: 188 213
Djur
Pass förvaring
Anläggning När jag stod inhyrd ville stallägarna ha kopior på alla passen, men hästägarna var själva ansvariga för hantering och förvaring av...
Roheryn
32 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Vanliga gångjärn med en "tapp" och ögla funkar jättebra, går att öppna mer än 90 grader utåt. Tänk bara på att testa balansen i stödet...
warg
59 minuter sedan
Svar: 701
Visningar: 61 430
Grenar
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Ja, är ju samma naivitet som "nej det behövs ingen besiktning för den är ung och oförstörd/sparsamt tagen/aldrig riden/etc".
Alexandra_W
Idag kl 11:11