Kort på gamla gallopörer?

Sv: Kort på gamla gallopörer?

_Yggdrasil_ skrev:
Nämen va kul känner du Josse???
Totte är ju super mysig ju!! Är så glad att jag får ha honom på foder han är värdens underbaraste!!!

Nix, tror inte att jag känner någon Josse.. Eller gör jag? Jag känner Ann-Sofie och Ulla Wiklund-Turén. Har du honom på foder av dem? Min mamma och Ulla är typ ”tonårspolare” eller nått… =)
 
Sv: Kort på gamla gallopörer?

Någon som vet ifall det finns foton även på hästar som inte vunnit (eller varit med på målfoto). Vore nämligen jätteskoj att få tag på lite foton på min häst, men han kom typ sist hela tiden...
 
Sv: Kort på gamla gallopörer?

*kl*
Ingen som har koll på en liten kuse vid namn Party Time? :)
 
Sv: Kort på gamla gallopörer?

Shady!
såg att du red på täby under 80 talet.. red du möjligtvis något under 90-94? känner du isåfall igen en häst som heter Uppercut? han var i träning hos Bruno Nilsson, en mörkbrun (ovanligt va..hehe) valack. ganska jobbig i ledvolten och så tror jag han var..
det vore kul och få veta om nån känner igen honom för jag har honom nu..

///jessie
 
Sv: Kort på gamla gallopörer?

Jo jag vet mkt väl vem han är. Dock red jag inte där då. Slutade 89 när jag flyttade tillbaka till småland. Men när är han född egentligen? Har ju för mig att hans fanns på banan redan då jag var där, eller är det minnet som sviker?
 
Sv: Kort på gamla gallopörer?

Hej! någon som har sett Rutger Schirokko tävla? :)
han stod på min ridskola för några år sedan och vet att han har tävlat lite. någon som ahr ett kort på honom? :)
tacksam för svar! :D
 
Sv: Kort på gamla gallopörer?

han är född 89.. vad kul at du vet vem han är.. coolt att du kommer ihåg honom.. han blev såld till en finsk tjej som tränade upp honom i fälttävlan.. han har tävlat både VM och OS innan jag köpte honom..
så han fick en ny karriär efter täby kan man säga..
 
Sv: Kort på gamla gallopörer?

Vem är hans pappa. Missminner jag mig inte så är det en hingst som Bruno hade i träning också. Men det är ju ganska länge sedan så minnet kan ju svika. Jo jag vet att han har tävlat fälttävlan efter sin karriär på galopp banan.
 
Sv: Kort på gamla gallopörer?

han är efter Dameto.. jag tror Bruno köpte den åt Pia weimark Hanzon och att den stod i träning hos honom ja..

fränt att du visste att han blev fälttävlanshäst...men nu har han blivit pensionär och går på min gård och har det bra...
 
Sv: Kort på gamla gallopörer?

Dameto stod ju hos Bruno på "min" tid. Snygg häst, men inte speciellt trevlig att ha att göra med. Dom ställde honom allra längst ner i gången för att folk skulle slippa gå förbi honom.
 
Sv: Kort på gamla gallopörer?

He.. nej jag har hört rykten om det.. "Cutte" ärvde lite av hans humör.. men han är jättemysig så länge man inte tänker lägga sadel eller täcke på honom.. då blir han lite ilsken, gillar inte gjordar av ngt slag den lilla herrn.. :)
 
Sv: Kort på gamla gallopörer?

*KL*

Finns det nå liknande bilder att hitta på travare?
 
Sv: Kort på gamla gallopörer?

Venezuelas skrev:
*KL*

Finns det nå liknande bilder att hitta på travare?

Det finns professionella fotografer även inom travet som fotar ”segerbilder” för att sälja vinnartavlor osv… titta runt på travbanornas hemsidor så borde det finnas länkar där tycker man…
 
Sv: Kort på gamla gallopörer?

såg att du höll på till 89, vet du något om Take a bath? han tävlade mellan 89-92 har jag för mig, han är född 87.
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 542
Senast: zarmino
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 451
Senast: Mabuse
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
451
Senast: miumiu
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 583
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stallstövlar, vilka håller?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp