Körutrustning

Shettisar

Trådstartare
För en annan som bara kör sina hästar så är det lite trist att inte hitta sidor med coola körutrustningar, allt från vagnarna till däckelunderläggen. Någon som vet?

Sv: Körutrustning

Hej,

Jag kör också mitt kallblod och har haft samma tanke som du. Vet att det finns men inte vart??

~Ingrid

Jag har bara vanlig körutrustning, alltså inget som är speciellt eller särskilt coolt :p

Men det måste ju finnas, jag kan inte tänka mig annat. Har försökt googla men utan resultat...

Jag har för mi att det finns färgade nylonselar. På typ Mantorps travshop, eller något sånt. Däckelunderlägg är det kanske lite sämre med. Det finns ju "randiga", men det är allt jag sett...

Ja kanske måste inse att vi kuskar med våra körhästar inte är intressanta nog för att göra färg glada tillbehör till :devil: :(

Liknande trådar

Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
241
Senast: Jeps
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
260
Senast: Rosett
·
Utrustning Vet ni om det finns några vinterridstövlar som är fodrade med äkta fårskinn? Jag hittar bara med fuskpäls vilket jag upplever att det...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner