Bukefalos 28 år!

kostnad för röntgen?

chaos

Trådstartare
jag ska åka in och röntga hovarna på min häst som haft fång och även varit öm i hovarna en tid, någon som vet vad detta kostar ungefär.
ska åka på atg kliniken, vore bra o veta ungefär hur mycket så man inte får en chock när ja pratar med vetrinären imorn:o
 
Sv: kostnad för röntgen?

För två år sedan var jag på klinik (privat sådan) och röntgade alla fyra hovarna på mitt sto. Det kostade 1760 kronor.
 
Sv: kostnad för röntgen?

Vår ponny blev röntgad på Strömsholm för en månad sen,pga fång,två bilder.2200:- betalade jag för det inkl lite lite hovvård,men det var de lilla.
 
Sv: kostnad för röntgen?

de kan man väl kanske leva med då, jag som bor uppe i norrland, kanske är lite billigare här;)
 
Sv: kostnad för röntgen?

jag ska åka in och röntga hovarna på min häst som haft fång och även varit öm i hovarna en tid, någon som vet vad detta kostar ungefär.
ska åka på atg kliniken, vore bra o veta ungefär hur mycket så man inte får en chock när ja pratar med vetrinären imorn:o

för 2-3 veckor sedan röntgade jag framhovarna på min häst. Han fick lugnande också. 1500.- gick det på, blev billigare än jag trott!
 
Sv: kostnad för röntgen?

det va ju helt okej pris!:) lugnande är nog ett måste för mig..
 
Sv: kostnad för röntgen?

det va ju helt okej pris!:) lugnande är nog ett måste för mig..

Nu var jag iofs på privatklinik. Det kanske är dyrare på t.ex ATG-kliniker :confused: .

ja jag trodde det skulle sväva iväg med X antal tusenlappar, såg hela mitt sparkonto tömmas, så jag fick en trevlig chock när det bara gällde 1500 :D
 

Liknande trådar

Hästvård Hej, min häst fick en kraftig hovböld i mars o h stod på klinik i fem dagar. Väl hemma gick hon bandagerad en månad och skoddes sedan...
2
Svar
21
· Visningar
2 141
Senast: Missemus
·
Foder & Strö Min häst ska flytta till nytt stall om ungefär två veckor och kommer då gå ut på skogsbete dygnet runt. Där hon står nu så står hon i...
Svar
10
· Visningar
743
Senast: Rosett
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 394
Senast: Sirap
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
21 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp