Bukefalos 28 år!

kostnad för röntgen?

chaos

Trådstartare
jag ska åka in och röntga hovarna på min häst som haft fång och även varit öm i hovarna en tid, någon som vet vad detta kostar ungefär.
ska åka på atg kliniken, vore bra o veta ungefär hur mycket så man inte får en chock när ja pratar med vetrinären imorn:o
 
Sv: kostnad för röntgen?

För två år sedan var jag på klinik (privat sådan) och röntgade alla fyra hovarna på mitt sto. Det kostade 1760 kronor.
 
Sv: kostnad för röntgen?

Vår ponny blev röntgad på Strömsholm för en månad sen,pga fång,två bilder.2200:- betalade jag för det inkl lite lite hovvård,men det var de lilla.
 
Sv: kostnad för röntgen?

de kan man väl kanske leva med då, jag som bor uppe i norrland, kanske är lite billigare här;)
 
Sv: kostnad för röntgen?

jag ska åka in och röntga hovarna på min häst som haft fång och även varit öm i hovarna en tid, någon som vet vad detta kostar ungefär.
ska åka på atg kliniken, vore bra o veta ungefär hur mycket så man inte får en chock när ja pratar med vetrinären imorn:o

för 2-3 veckor sedan röntgade jag framhovarna på min häst. Han fick lugnande också. 1500.- gick det på, blev billigare än jag trott!
 
Sv: kostnad för röntgen?

det va ju helt okej pris!:) lugnande är nog ett måste för mig..
 
Sv: kostnad för röntgen?

det va ju helt okej pris!:) lugnande är nog ett måste för mig..

Nu var jag iofs på privatklinik. Det kanske är dyrare på t.ex ATG-kliniker :confused: .

ja jag trodde det skulle sväva iväg med X antal tusenlappar, såg hela mitt sparkonto tömmas, så jag fick en trevlig chock när det bara gällde 1500 :D
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 345
Senast: Sirap
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
884
Senast: Habina
·
Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
662
Senast: Murray
·
Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 639
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp