Kostymtips - halloween

YaHilweh

Trådstartare
Jag har inga kompisar som tycker att det där med att klä ut sig är kul, medan jag älskar det. Så jag räknad inte med att bli bjuden på någon i år heller.
Men med nytt jobb och nya kompisar så förändras sådana saker ganska fort :D

Så nu är jag bjuden på Halloweenfest, kravet är kostym. Sambon ska med, hade vart kul om vi hittade ett gemensamt tema men han tyckte att jag skulle klä mig till Tomb Raider. Jag känner inte till 100% att jag har kroppsformen för det, men jag har 3-4v på mig så kanske att jag hinner gå ned något kg innan.

Men vad har ni för tips? Btw, jag vet knappt hur Tomb Raider ser ut :p
Jag vill alltså ha massa kul utklädningstips!
 
Kan bli kul, tänk Snövit som zombie eller nåt :p
Eller Malificent kanske (hur det nu stavas)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 113
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Efter cancer-besked och cellgiftsbehandling har mycket hänt med min kropp. Jag är svullen i kropp och ansikte av kortisonet, har tappat...
2
Svar
22
· Visningar
2 639
Senast: Pigan
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 588
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp