Kotkompressioner

vet inte riktigt vad du tänkte på @CillaW, men jag märker att ryggen mår bättre m träning å om jag slarvar så blir ryggen sämre....
Sedan har säkert PTn och marklyft inget m själva kotkompressionen i sig att göra, men tidigare var jag tvungen att få massage var 3-5vecka för att hålla ordning på ryggen och tack vare den förändrade träningen så både känner jag stor skillnad på ryggen och även min massör jag har gått hos senaste åren märker att ryggen är betydligt bättre utan de spänningar jag haft tidigare :)
 
Det går ju inte att veta hur länge det har sett ut så, men hade du inte ont just där efter avramlingen så var det inte färskt då heller.
Så, bifynd, inget att bekymra sig över.

Nej, den värsta smärtan satt uppe i nacken och var nog muskulär samt beroende på en fraktur i en kota. Läkaren på akuten ("ortopedakuten") sade att kompressionerna inte var orsakade av avramlingen utan äldre.

Tack för svar!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag red i helgen och har ganska nya sköna ridthigts med hög midja, lite tjockare fluff på insidan. Jag ville inte riktigt hoppa ur dem...
Svar
17
· Visningar
917
Senast: Angel
·
Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 065
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
569
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag ska ta dos 3 i morgon, sen är det väl 5 år till nästa. :up: Tänkte att jag vill ta sprutan innan våren då alla andra kommer på att...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 179
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp