Krafft rider?

Russis

Trådstartare
Har just fått hem en ny häst att ha på foder. Ägaren sa att han fått krafft rider, vad är det? Vet bara att det finns krafft grund, groov, ponny, turbo, sport mm men har aldrig hört rider. Är det en gammal beteckning? Eller finns det fortfarande? Ägaren vet inte om det heter så fortfarande (han har nämligen stått på ridksola i flera år, och hon gav honom rider när hon hade honom själv).

Rider finns inte längre, har för mig att den låg så nära grund att det inte fanns någon mening med att ha två sorter.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 141
Senast: Sharpless
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 827
Senast: Ceta
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 464
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 556
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck