Kraftig MENS!! Hjälp!! Blä!!

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare DancingFox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 8 234
Sv: Kraftig MENS!! Hjälp!! Blä!!

Jag har väldigt kraftig mens men då jag inte heller bor vid världens bästa apotek så beställer jag cyklo-F på apotekets hemsida och nu kan man få det direkt i brevlådan om man inte kan hämta på poteket.

Går säkert om du befinner dig i Sverige, men det gör inte jag. :cool:

Då är det nog inte så lätt men det finns i flera länder men som de en del andra kan de vara i ett annat namn. Här hos Meda kan du hitta huvudkontoret i ditt land och maila och fråga hur det är där. Har de ingen mail så maila sverige så kan dom säkert hjälpa dig.

http://www.meda.se

Finns säkert fler liknande preparat.

:love: menskopp!!:love:

sitter inte i vägen när man rider, skaver inte, läcker inte... den är jättebra att sova med, man kan bada trots mens... you name it!

www.menskopp.se

Får kolla nästa gång jag får det. Men nu är den över för ett tag :cool:

Vad jag hört ska man kunna "bränna" sig så mensen minskars ner eller slutar. Hör med din gynekolog om det.

Tack för svaret, men då mensen redan är över och var hyfsat kort även om den var kraftig så ordnade det sig.

inte för att jag tror du har de, men man kan få väldigt kraftig mens av klamydia....Läskigt allihopa men sant!

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
734
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
958
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 500
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 745
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur