Status
Stängd för vidare inlägg.

aldente

Trådstartare
Jag skall ha barn nr två 3:e augusti och har hemska problem med kramp i vader och fötter.
Typ varje morgon när jag vaknar får jag kramp i en vadmuskel och när man ligger där som en padda och trycker på den musklen så krampar det i hålfoten på samma fot eller den andra :devil: .

Det gör ju så :devil: ont, man vill bara skrika rakt ut. Jag hade inga sådana problem vid förra graviditeten.
Jag äter extra magnesium men det verkar inte hjälpa. Är det någon som har någon lösning på problemet innan jag blir galen?

När jag väl kommit på benen brukar det gå över ,ja ibland när jag suttit här för länge :angel: kan det slå till.

Snälla hjälp!!
 
Sv: Kramp

Jag hade precis samma symtom för ca två veckor sedan, lade tom ut en tråd här! Det visade sig vara kalciumbrist, vilket är VANLIGT. Det står tom i "mammapraktikan" att kramp i oftast vaden är troligast kalciumbrist. Jag köpte tbl-tillskott på apotketet och krampen släppte fort, och har inte komit tillbaks :banana: !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Såå.. För fyra dagar sedan fick jag en hästspark på utsidan av vänster knä. Inte så hård tänkte jag, det löser sig. Men den verkar ha...
Svar
4
· Visningar
472
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 161
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag får kramp i vaderna och fötterna på daglig basis. Det kan komma närsomhelst hursomhelst och helt utan förvaring. Det går över fort...
Svar
18
· Visningar
915
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Det hela började för ett par veckor sen. Jag satt en kväll och spelade gitarr, med benen i kors ca 1,5 timme. Det övre benet (högra)...
Svar
16
· Visningar
4 186
Senast: Antooox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp