Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag skall ha barn nr två 3:e augusti och har hemska problem med kramp i vader och fötter.
Typ varje morgon när jag vaknar får jag kramp i en vadmuskel och när man ligger där som en padda och trycker på den musklen så krampar det i hålfoten på samma fot eller den andra .
Det gör ju så ont, man vill bara skrika rakt ut. Jag hade inga sådana problem vid förra graviditeten.
Jag äter extra magnesium men det verkar inte hjälpa. Är det någon som har någon lösning på problemet innan jag blir galen?
När jag väl kommit på benen brukar det gå över ,ja ibland när jag suttit här för länge kan det slå till.
Jag hade precis samma symtom för ca två veckor sedan, lade tom ut en tråd här! Det visade sig vara kalciumbrist, vilket är VANLIGT. Det står tom i "mammapraktikan" att kramp i oftast vaden är troligast kalciumbrist. Jag köpte tbl-tillskott på apotketet och krampen släppte fort, och har inte komit tillbaks !
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Men det är inte bara ”jag har hört” heller.
Det finns stor kunskap om hundar rent generellt på forumet. De flesta träffar mycket hundar...