Krångel med datorn... igen!

Riley

Trådstartare
Min dator körde precis något Matrix-stuk när jag startade den. Skärmen blev svart och så rann det ner en massa skarpa, gröna streck och rutor, blev livrädd när jag satt här i mörkret och den bilden slog på helt utan förvarning. :rofl:

Hur som helst, den startade som vanligt efteråt och jag har inte märkt något annat konstigt, även virussökt hela disken. Så frågan är, vad kan det där egentligen ha handlat om?
 
Sv: Krångel med datorn... igen!

Det kan inte ha varit en Screen Saver som gick igång? Skärmsläckare(på svenska?) med Matrixtema var ju poppis för några år sedan :)
(indian-charlies inlägg är nog mindre långsökt)
 
Senast ändrad:
Sv: Krångel med datorn... igen!

Grafikkortet?

Min gamla bärbara gjorde så och det visade sig att grafikkortet tappade "kontakten".
 
Sv: Krångel med datorn... igen!

Nix, har inga sådana på datorn.
Men grafikkortet låter ju logiskt!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Någonting har hänt och jag kan inte lösa det själv.. Någon med idéer? Min dator fungerade prickfritt på fm. Stängde av och slog på den...
Svar
13
· Visningar
3 505
Senast: Rie
·
IT & mobiler Min dator mår synnerligen obra. Den har mått bra tills igår kväll, då jag satt och surfade och skulle ladda in lite bilder från...
Svar
2
· Visningar
1 164
IT & mobiler Häromdagen pajade datorn självklart. Det vart en massa streck över hela skärmen, försöker jag starta om så delas skärmen bara upp i små...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: Congeria
·
IT & mobiler Det är så jävla typiskt. Imorse när jag skulle starta min dator så visade det sig att han hade lagt ned sin verksamhet helt och hållet...
Svar
13
· Visningar
1 571
Senast: flugskit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp