Krånglande fotled

Sar

Trådstartare
Min vänstra fotled har nörjat krångla. Det känns precis som att ”något” ligger fel. Har ingen aning om det har att göra med att jag haft lite problem med mitt vänster knä som saknar främre korsband? Det här känns inte som något jag kan ta till vprdcentral och få hjälp. Vem ska jag vända mig till som kan lägga detta rätt? Kiropraktiker? Naprapat?

Min vänstra fotled har nörjat krångla. Det känns precis som att ”något” ligger fel. Har ingen aning om det har att göra med att jag haft lite problem med mitt vänster knä som saknar främre korsband? Det här känns inte som något jag kan ta till vprdcentral och få hjälp. Vem ska jag vända mig till som kan lägga detta rätt? Kiropraktiker? Naprapat?
Sjukgymnast. En del kan remittera direkt till en ortoped om det skulle behövas.

Det är helt omöjligt att svara på vad och vem sas.
Jag har haft samma feeling och gått till kiro som hjälpt till.
Det beror så på vad det är. Och det kan ingen av oss lekmän här avgöra, tyvärr.

• Gilla
Reactions: Sar

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 915
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 142
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 195
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka