JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kräver djurförbud för bonde
Moderator
Ekonomi & Juridik
Vet inte vad jag vill, är bara så jävla förbannad nu. Jag har vetat att Sverige är helt värdelösa när det gäller att straffa...
2
3
Hästnyheter
(SR)
För mycket kraftfoder, till exempel havre, är onödigt och till och med skadligt för hästar, det här enligt nya rön.
Läs mer...
Hästnyheter
(SR)
En 40-årig man är misstänkt för att ha vanvårdat djur på en gård i Nässjö kommun. En häst var så undernärd att den fick avlivas...
Hästnyheter
(SR)
Smugglingen av djur till Norge fortsätter. Tullen vid norska gränsen i Eda grep i går kväll en 20-årig man från Holland som...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Va inte riktigt beredd på värmen idag 😅 Blev en varm lunchpromenad. Tog sen en kaffe på altanen innan jag fortsatte jobba. En timme...
FengurLaugar
13 minuter sedan
Svar: 649
Visningar: 18 667
Allmänt
Bygga om altan
Hemmet Vi har ju en liten trallhistoria idag.Tror det kommer bli det i framtiden med. Klassiskt gult tegelhus, så trall funkar tycker jag.
sthu
13 minuter sedan
Lekstuga
Småbarn Absolut kan det vara så, men jag svarade inte utifrån någon premiss om att det behövde vara en bygglovsfri åtgärd etc. Kanske missade...
FeatherCloud
15 minuter sedan
Svar: 14
Visningar: 402
Barn
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Lillan surar. Hon vill ligga i mitt knä och jag tycker att hon får ligga bredvid just nu (stor tatuering på ena låret, som är under...
Liten
26 minuter sedan
Svar: 1 168
Visningar: 61 756
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Finns minst lika många idioter på landet kan jag tyvärr meddela!
Det senaste här är jag på cykel med två hundar i springern på höger...
Pooh
30 minuter sedan
Svar: 1 344
Visningar: 82 081
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag brukar ha en stor plastlåda som jag fyller på med 1 del korn, 1 del havre, 1/2 del vete, 1/4 majs och en 1/4 del ärtor. Skjusterar...
Pilot
42 minuter sedan
Svar: 1 955
Visningar: 188 809
Djur