Ni vet de livskriser man kan få ibland, till exempel - vad ska jag göra med mitt liv eller vad ska jag äta till middag? Grejen är att jag aldrig kan bestämma mig för något!!!
Det som är jobbigt för mig just nu är utbildningar och vad jag vill göra med mitt liv. Antingen pluggar jag till sjuksköterska som är ett jobb som jag passar i men kanske inte är det jag kommer trivas inom, i alla fall inte just nu eller så studerar jag till hippolog och gör det jag älskar. Det är ju både bra saker och dåliga med utbildningarna.
Sjuksköterska:
+Det finns jobb
+ Har erfarenheter kring vården, är utbildad undersköterska
- Är inte säker för att vården är för mig
Hippolog:
+Mitt stora intresse
+Lyckas man och får jobba inom detta är det drömmen
-Känns lite knapert med jobb, men vet inte hur marknaden ser ut
VAD GÖR MAN??? Utbildar man sig till det säkra (sjuksköterska) och har hästar som en fritidsaktivitet eller satsar man på hästarna som ett yrke??!!!! OKEJ har haft en jobbig kväll och jag behöver få prata om min livskris
Det enda jag vet är att jag vill studera till hösten men vad vill jag bli och vad ska jag välja är frågan 
Det som är jobbigt för mig just nu är utbildningar och vad jag vill göra med mitt liv. Antingen pluggar jag till sjuksköterska som är ett jobb som jag passar i men kanske inte är det jag kommer trivas inom, i alla fall inte just nu eller så studerar jag till hippolog och gör det jag älskar. Det är ju både bra saker och dåliga med utbildningarna.
Sjuksköterska:
+Det finns jobb
+ Har erfarenheter kring vården, är utbildad undersköterska
- Är inte säker för att vården är för mig
Hippolog:
+Mitt stora intresse
+Lyckas man och får jobba inom detta är det drömmen
-Känns lite knapert med jobb, men vet inte hur marknaden ser ut
VAD GÖR MAN??? Utbildar man sig till det säkra (sjuksköterska) och har hästar som en fritidsaktivitet eller satsar man på hästarna som ett yrke??!!!! OKEJ har haft en jobbig kväll och jag behöver få prata om min livskris