Kritstrecksrandig kavaj...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Daidalos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 028
D

Daidalos

130518-a.jpg

...varför har ingen kommit på det tidigare?

Sv: Kritstrecksrandig kavaj...

shit den va ju skitsnygg!!! :d
vill ha en fast jag nog aldrig kommer att komma ut på tävlingsbana :angel: :)

Ja, det kan man fråga sig! Skitsnygg!!

Åh va läckert! :d
Men undra när jag ska tävla...(med kavaj)

den var faktiskt rätt snygg, men jag tror John Whitaker har nån sån kavaj.. har för mej att jag sett de på nån butik...

åhh gud vilken snygg.. sån måste jag kolla på iaf.. e ju så jävla smal så inget verkar passa förtom den jag har =(

jäkligt snygg :love: man måste kanske ska köpa en ny kavaj nu till vårens tävlingar .. :angel:

jo den var väll fin, men John Whitaker har haft sånna kristrecksrandiga ett tag..dom är asssnygga :love:
gammon-classic.jpg

Ooooh, fin! Nesten så man vurderer å kjøpe den for å bruke til vanlig :-P

Jeg synes faktisk H**ks' var finere. Ser ut som om stripene synes bedre der, og dessuten har den sølv/silver knapper.

Jag har en blå och en grå kritstrecksrandig från John Withaker. Dom är skitsnygga och sitter helt perfekt. Det är lite stretch i tyget så de blir aldrig obekvämt som det lätt kan bli med andra kavajer.
Hööks var snygg. Vet dock inte om den är skön att rida i.

Den var jättesnygg, men det hade varit ännu finare om den var marinblå ;)

*Knapplån*

nanni--->
Jag är också smal, så allt ser så "pösigt" ut, vad har du för märke på din kavaj :confused:

Jaa, dom är ju ur läckra.. har länge gått i sneglat på dem.. om ja bara hade haft pengar till en så skulle ja köpt den på direkten.. JAg vill ha en john withacker !

ehh iofs kom john whitaker på det LITE innan hööks!!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: Freazer
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 918
Senast: Görel
·
Utrustning Alla tävlingskavajer jag provade på hööks som var upp till 44 går ej att knäppa vid bysten. Finns de kavajer med storlek 46-48...
Svar
8
· Visningar
599
Senast: Kristall10
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 209
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Valp 2025
  • Dalmatiner