Kroniskt kompartmentsyndrom

G-uldlock

Trådstartare
Är det ngn här inne som genomgått en fasciotomi med anledning av kronisk kompartment?

Hur gick operationen? Nedsövd eller bedövad? Hur kändes benen efteråt, de första dagarna? Hur fungerade rehaben och hur fort kunde man börja träna igen?

Väntar själv nu på op. för båda benen efter att ha gjort tryckmätningar för ca 2 veckor sedan.

Förstår självklart att jag kmr få svar på mina frågor i tid till op. men alltid kul att höra andrar erfarenheter. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 105
Senast: __sofia__
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 501
Senast: Imna
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 039
Senast: mackan
·
Hästvård För ca 4 år sedan blev min då 7 åriga Nelly diagnostiserad med "kronisk kolik". Detta efter att veterinären blivit kallad i snitt en...
Svar
17
· Visningar
2 581

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp