Bukefalos 28 år!

Krumelurtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad vill du uppnå med detta inlägget förutom osämja o taskig attityd?

Jag tänkte att TS inte riktigt tänkte på vad hon skrev, och ville ge henne en chans att förtydliga så att hon inte oavsiktligt framställde Chefens verksamhet i dålig dager.

Det är ju knappast dålig attityd och osämja att försöka förhindra att en verksamhet oavsiktligt svartmålas.
 
Jag kom just på att jag inte är i Skåne längre och egentligen inte har något att rapportera, så därför tycker och önskar jag att @LenaH ska stänga denna tråd, med @Novali01 s goda minne.
- Pöss på alla godingar som läst, hoppas vi ses på tävlingsbanorna-
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 816
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
863
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 387
Senast: Fruentimber
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 328
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp