Krumelurtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad vill du uppnå med detta inlägget förutom osämja o taskig attityd?

Jag tänkte att TS inte riktigt tänkte på vad hon skrev, och ville ge henne en chans att förtydliga så att hon inte oavsiktligt framställde Chefens verksamhet i dålig dager.

Det är ju knappast dålig attityd och osämja att försöka förhindra att en verksamhet oavsiktligt svartmålas.
 
Jag kom just på att jag inte är i Skåne längre och egentligen inte har något att rapportera, så därför tycker och önskar jag att @LenaH ska stänga denna tråd, med @Novali01 s goda minne.
- Pöss på alla godingar som läst, hoppas vi ses på tävlingsbanorna-
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
Svar
14
· Visningar
977
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
2 886
Senast: Badger
·
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 151
Senast: Habina
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 012
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Lådcykel istället för bil?
Tillbaka
Upp