Krustång/våffeltång?

• Kropp & Själ
  • Trådstartare Trådstartare prallan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 259
P

prallan

Hjälp! Kan någon tipsa om vad som är bra och dåligt? Gärna billigt OCH bra :D

Kanske inte vad du vill höra, men allt som innebär väme är dåligt för håret..
Sen förstår jag också att man kanske vill fixa en ny frissyr då och då, har tyvärr inget tips då jag själv aldrig använer någon form av värme i håret..

Nä, inte jag heller, det är meningen som en present, kanske dumt då:cautious:

@prallan Om man änvänder ett värmeskyddande spray tex, innan man använder den så brukar det skydda ganska så bra :) Har du närma till Gekås så hade de massa varianter och dessutom både i miniformat och vanligt. Billiga med! Kan dock inte rekommdendera någon specifik

Liknande trådar

Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 145
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 189
Senast: Syrax
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
294
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 318
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka