Bukefalos 28 år!

Krux...vill inte luras men vad ska man göra ?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men nu är det lugnt endå för jag pratade med min tränare om detta igår. jAg sa att det kankse var dumt att inte säga någonting om tävlingar å så ,men han hade tydligen antyt det. Altså han hade sagt att den kunde bli spänd å så på tävling men att det inet var något som inte gick att jobba på om man hade tålamot och dom ska ju träna för honom(jaghar ju inte riktigt det då :smirk:) dom tyckte väll att det var värt det med tanke på att dte är en så pass fin häst...vad vet jag?
 
Antydningar är inte klarspråk. Mkt oseriös tränare och säljare i detta fall. Du kan inte skylla över detta på din tränare. Det är nästan oväsentligt hur det går för köparen och hästen i framtiden. Det är ditt beteende som stinker.
 
Japp! :bow:, det är precis vad hon framstår som. Tråkig attityd men dess värre finns sådana med :devil:.
 
Jag tror dom skulle ta den endå vad jag än sa för dom har verkligen falli för henne. :love:

...Tror, ja... Det är ju just det som är det lilla kruxet... Hade det då inte varit bättre att säga som det var? Att i allafall inte Du reder ut henne på tävling?

Det är ju jättebra att de verkligen gillar totton och dessutom rider den bättre än Du, men det faktumet rättfärdigar inte att undanhålla relevant information om hästen...

Sedan får man ju hoppas att det går bra för köparna, vilket det kanske gör. Det är dock grundinställningen hos dig, att det är OK att ljuga i hästaffärer, som gör mig (och troligen alla andra som du har fått mothugg av) så jävla förbannade, rent ut sagt.

Hoppas att det går bra, ffa för hästens skull, och att all den kritik du fått här på forumet åtminstone fått dig att tänka till så att du handlar på ett betydligt shysstare sätt en annan gång. För, handen på hjärtat, inte vill du väl själv bli behandlad som du behandlat köparna till din förra häst?

AKO
 
precis, om hästen får det superbra osv är egentligen inte sådär jätterelevant (även om man såklart HOPPAS att hästen får det så bra den bara kan! :) ).

utan det är just inställningen som är helt värdelös! :smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp