Bukefalos 28 år!

Krux...vill inte luras men vad ska man göra ?

Status
Stängd för vidare inlägg.
...Jaa, och jag undrar fortfarande hur det känns i ditt samvete gentemot den här väldigt trevliga köparen... :confused: ? ...Eller... du kanske inte har något sådant...
 
OCH lägg ner någon gång för i helvete!!! det var ett misstag att lägga ut den här tråden jag vet!sluta racka ner på mig hela tiden jag mår inet normalt heller jag är djupt deprimerad pga av andra orsaker och nu orkar jag inte längre !!!!!NU ÄR DET SOM DET ÄR
 
Men du, helt seriöst - trodde du att folk skulle vara Jättetrevliga mot dig i denna tråden?? :confused: Det skulle du kanske tänkt på innan *suck*
 
OCH lägg ner någon gång för i helvete!!! det var ett misstag att lägga ut den här tråden jag vet!sluta racka ner på mig hela tiden jag mår inet normalt heller jag är djupt deprimerad pga av andra orsaker och nu orkar jag inte längre !!!!!NU ÄR DET SOM DET ÄR

Är det nu vi ska börja att snyfta och säga att vi förstår ditt agerande? Rent mjöl i påsen hjälper mot många krämpor ;). Mår du så dåligt så hoppas jag att du står under täta läkarkontakter och har fått hjälp för vad det nu kan vara. Be Lobelia att ta bort din tråd om du lider så av att ha den öppen.
 
hoppas inte tråden tas bort, för det man skriver få man väl stå för annars kommer det väl som det alltid blev med Solenpoolen, när hon fick mothugg så såg hon till (OK hon fick ofta hjälp.. :angel:) att det blev världskrig så moderatorn till slut tog bort hennes trådar.
 
Lånar din svarsknapp :o

Hur mycket av detta behöver vara sant??
Tycker mest det verkar lite påhittat! 150:-tusen för en knappt riden 7 åring :confused:
Jag kan inte tänka mig att någon kan vara så urbota dum :angel: "skrivet av mysko"

Men som en del säger: somliga straffar Gud medesamma & en del långsamt :devil: :banana: synd bara att vi aldrig får reda på om hon blir straffad :cry: :mad:
 
Ibland står det om likande fall i ridsport.. eller andra tvister.. ;)
 
Var ärlig människa :mad:
Skulle du vilja bli lurad?

Fattar inte ens hur du kan tänka så! :mad:
 
hm.. 150 ` för en sex sjuåring är inte överpris så länge man köper på stammen. 150 tusen för et vanligt halvblod utan stam är däremot rejält överpris

men du vi säger att jag har hittat på allting då så kan vi lägga ner okej?
 
150.000 för en häst som inte funkar är alldeles för mycket oavsett stam.
 
jag vet att du inte hittar på!
150 tusen för en icke "tävlings duglig" häst är alldeles för mycket.
Jag hoppas att du informerar köparen om att han/hon inte är så bra på tävlingarna :mad:

Och om du inte gör det så hoppas jag att du råkar ut för samma sak när du köper ny häst:mad:
 
Jag hoppas att du informerar köparen om att han/hon inte är så bra på tävlingarna

Och om du inte gör det så hoppas jag att du råkar ut för samma sak när du köper ny häst

Det gör hon säkert, förr eller senare. Hoppas att det händer snabbt i detta fallet. :devil:

Immer
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp