Bukefalos 28 år!

G

Gefjun

Filmade en snutt med digitalkameran. Skulle bifoga den i ett mail, men den är ca. 1 MB för stor. Kan man krympa den i ett program eller något?
 
Sv: Krympa?

Tja du kan med zip/rar splittra din film till två filer och skicka.

Annars går det inte bra att packa en film och hoppas på att den blir betydligt mindre.
 
Sv: Krympa?

Fick den inte att bli mindre.. och att dela den i två vet jag inte hur det går till. Det slutade med att jag brände på cd-skiva och skickade med den vanliga posten!
 
Sv: Krympa?

krympa och krympa, använder du virutaldub eller windows movie maker för att koda filmerna?

du får helt enkelt ta en mindre upplösning på filmen, eller sänka frameraten ifrån ~30 till ~15 (dvs hälften så stor)
 
Sv: Krympa?

Har aldrig använd de programmen. Ska försöka lägga detta på minnet till nästa gång!

Tack!!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
350
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
857
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
346
Senast: sicx
·
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 703
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp