Krypin i stallet

Fiorano

Trådstartare
Har någon byggt ett litet hundkrypin i sitt stall? Jag tänkte göra det och även få till någon värmekälla. Blir i ett hörn och så blir det lite hyllor över för jag älskar att ha plats att lägga saker överallt annars. Hade gärna velat höra tips samt vilken värmekälla är bäst och säkrast?

Har någon byggt ett litet hundkrypin i sitt stall? Jag tänkte göra det och även få till någon värmekälla. Blir i ett hörn och så blir det lite hyllor över för jag älskar att ha plats att lägga saker överallt annars. Hade gärna velat höra tips samt vilken värmekälla är bäst och säkrast?
Det som snabbast dök upp i o huvudet var sådana där värmemattor man har under frösådder. Blir inte varma utan snarare icke-kalla. Annars värmefilt?

Det som snabbast dök upp i o huvudet var sådana där värmemattor man har under frösådder. Blir inte varma utan snarare icke-kalla. Annars värmefilt?
Värmefilt har jag men har en liten fundering på värmelampor så det blir värme även ovanifrån.

Jag hade också sagt grislampa som värmekälla, dock så behöver man lite rymd för att det inte ska bli för varmt. Ett fårskinn eller ullfilt under (med ett eventuellt liggunderlag för isolering underifrån) så tror jag att det blir. 👌

Liknande trådar

Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 061
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 318
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 568
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Finns det överhuvudtaget? Hade behövt vattentäta skor/sockar som sitter kvar, även vid lång och fartfylld aktivitet. Helst inte allt...
Svar
1
· Visningar
197
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025