cooolt har du kollat med autokraterna innan du tar dit hästen. Och med djurmarsken i nordmark?

Annars kan det bli liv:)
 
Diskuterade saken med en av autokraterna tidigare via mail och han hade inget som helst emot det. Ska dock ringa ned på site:n idag och kolla upp allt det praktiska... :)
 
Ja, han var väl rädd för att bli torr bakom örona, eller nåt
bounce.gif

Ingen fara, herrn lär väl inte bli det heller
devil.png

När han kan klå mig i rustning
roflmao.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Fighting från hästryggen

Tack för en trevlig eftermiddag och jag är väldigt
glad att jag fick på mig rustningen och att jag kom
upp på dimma och kunde svinga lite grann.

Det var väldigt trevligt att träffa er och jag önskar att
jag orkat slåss lite mer med dig CA.

Ha en fortsatt trevlig sommar nu och nu har rustningen åkt
2100 km genom Övik, Lycksele, Östersund och Rättvik.
 
Re: Fighting från hästryggen

Tja, det vi gjorde var ju liite tyngre än att svinga kuddar. Hmm, jag hade nog lite lätt att gå i gasenm så jag får väl uppsöka några käpar att slådd med. Tyvärr är det ju inte så många som slåss från hästryggen häruppe...

Men kul att du kom förbi å att du trots värmen hoppade in i konservburken
biggrin.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Re: Fighting från hästryggen

Ja men det var ju jätteroligt. Jag hoppas att mina bilder kommer snart!

Tungt var det och snälla hästar har ni!
 
haha. jag ska nog försöka få kompisarna i stallet lite mer lekfulla, och prova på det nåndag !!
 
detta har jag hört via ryktesvägar *sneglar på jegra*

Men på en barockträff någonstans i sverige hade någon kommit på den briljanta idéen att leka röda/vita rosen.

Armbindlar med rosetter i rött resp vitt som var fästade med kardborreband sattes runt de olika lagmedlemmarnas överarm och sedan var jakten igång... =)

Jag var inte med (tack o liv jag är en usel förlorare) men har hört att dom hade på tok för roligt :p
 
Påtala om att leka.. Nån som lekt indianer och cowboys? det är verkligen kul nackdelen är att man måste va typ 6-10 pers..men kul är det..=)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
3 874
Senast: shia
·
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 145
Utrustning Nu har jag letat sadel så länge att hästen tappat muskler och inte alls ser ut som han gjorde när jag började leta. Jag är...
Svar
2
· Visningar
1 110
Senast: TinyWiny
·
Utrustning sadelhistorien fortsätter... köpte ju en bates caprilli som låg bra med svart järn... efter 2 månader låg den inte bra (men å andra...
Svar
9
· Visningar
1 112

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp