Kul nästan jämt..

Raven_

Trådstartare
Nu har hon lyckats igen.. Nån som vill ha en jättesöt hund? Absolut ingen problemhund! Bortskänkes pga allergi........... :grin:

Nä men seriöst, ni har säkert läst om Pirayas livmoderinflammation. Hon är nu helt återhämtad och vi har börjat komma igång med träningen igen. Jätteskönt, verkligen. Så, jag lämnar henne hemma i kanske 1 timme och står utanför och städar lastbilen. Kommer in och ser att hon är JÄTTESTOR. Som en jä**a tunna. Tror ni inte att hon har lyckats pilla upp dörren till skåpet där fodret stå, och tryckt nåt kg torrfoder. Ätit tills det sprutat ur öronen typ. Så jag åkte in till Bagis efter att dom tyckt att det är jätteakut (självklart). Väl där, så är hundf*n jätteglad... Sätter sig framför mig, viftar på svansen, och RAPAR rätt upp i ansiktet på mig. Tack för den liksom.
Och vad gjorde dom efter 1 timmes väntan. Klämde på magen och sa att jag kunde fixa hemma med laxermedel och mycket vätska. Kan man inte säga det på tel?!


Så, nu har jag skrivit av mig lite. Upp o jobba 05.30 i morgon, lär bli en sömnlös natt..
 
Sv: Kul nästan jämt..

Fya! Det lät inte alls roligt. Hoppas iallafall att allt löser sig!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp