Kul present till 4-åring?

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare No1
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 3 039

No1

Trådstartare
Vad skulle det kunna vara?
Gärna något som inte sannolikt ges av andra, förutom en rosa prinsessklänning (den är av hankön)?

Sv: Kul present till 4-åring?

En billig present som hela sonens avdelning med bara fyra åringar har hysteriskt roligt med är en pruttkudde...
Sen beror det ju lite på vad du menar med rolig, om den ska vara rolig för barnet eller rolig present för vuxna, det skiljer sig en del...

Förstoringsglas börjar de förstå i den åldern, att kunna titta nära på saker och den kan hänga med långt upp i åldern. Men det kräver att någon tar sig tiden att förklara vad man ser innan de kopplar.
Ficklampa, men det kan det vara någon som kanske köper, samma sak med en sån stor boll som man sitter på och hoppar med.

Sen beror det ju lite på hur det ser ut runt barnet, min son som är 4 år älskar även barbie och my little pony, men han har ju fördelen av att ha en storasyster så han har lekt med sånt hur mycket han vill, förra julen fick han en Ken docka som såg ut som en prins och han var överlycklig. :D Men det är nog ingen vanlig present till en fyra årig kille.:crazy:

Sv: Kul present till 4-åring?

En billig present som hela sonens avdelning med bara fyra åringar har hysteriskt roligt med är en pruttkudde...
Sen beror det ju lite på vad du menar med rolig, om den ska vara rolig för barnet eller rolig present för vuxna, det skiljer sig en del...

Förstoringsglas börjar de förstå i den åldern, att kunna titta nära på saker och den kan hänga med långt upp i åldern. Men det kräver att någon tar sig tiden att förklara vad man ser innan de kopplar.
Ficklampa, men det kan det vara någon som kanske köper, samma sak med en sån stor boll som man sitter på och hoppar med.

Sen beror det ju lite på hur det ser ut runt barnet, min son som är 4 år älskar även barbie och my little pony, men han har ju fördelen av att ha en storasyster så han har lekt med sånt hur mycket han vill, förra julen fick han en Ken docka som såg ut som en prins och han var överlycklig. :D Men det är nog ingen vanlig present till en fyra årig kille.:crazy:

Åh vilka bra tips!
Jo prio är att det är en present som uppskattas av ungen, han bor ju inte hemma hos mig :D;)

Liknande trådar

Hästvård Jag har i flera år funderat på att testa kula i livmodern till Nelly, och frågade veterinären idag kring pris osv. Men jag skulle gärna...
Svar
1
· Visningar
299
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 575
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 107
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 567
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka