Kulorna på unghingstar

kvasthulda

Trådstartare
Jag var och hälsade på min åring som jag har sålt och han är så trevlig. När man står där så blir det ju automatiskt att man kliar lite här och lite där och då kände jag efter om han hade fått sina kulor men där fann jag bara en.:confused:
Då började jag fundera lite på när de släpper ner dem, jag förstår ju att det kan variera men det måste väl ändå finnas nån slags "ram".

Är det nån som vet och har erfarenhet av när unghingstar "generellt"
släpper ner sina kulor? Tänkte det vore bra att veta i framtiden.:)
 
Sv: Kulorna på unghingstar

Tvååringen hade en mystisk kula. Den var inte riktigt nere men inte riktigt borta heller. Lite på halv stång. ;) Den andre var nere som den skulle, men nu för en månad sedan är båda där de ska vara.
 
Sv: Kulorna på unghingstar

Min unghingst hade endast en kula nere fram till han var 1 år o 8 månader sedan kunde man känna att där var nåt men den var ändå inte helt nere. Nu är han precis fyllda 2 o båda är riktigt nere :)
 
Sv: Kulorna på unghingstar

Min hingstunge som är född den 18.e maj i år har båda kulorna nere just nu så det där är lite hipp som happ...

Helen
 
Sv: Kulorna på unghingstar

Jag hade en inackordering här i två pga att han var ´"klapphingst", den andra kulan ramlade ner när han gick på hingstbetet som 4 åring... så man ska aldrig ge upp :-)
 

Liknande trådar

Träning Tänkte lägga in en dag i veckan med bommar som styrketräning. Skritt och avsuttet till att börja med, varierad höjd men gärna lite högre...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Habina
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 887
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 137
Senast: skiesabove
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 973
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp