Bukefalos 28 år!

Kung Shumba

Sv: Kung Shumba

Kalaspinglan skrev:
Vem har världens mest bortskämda hund?

Jag tror bestämt att det är du det :D
Sån lyx får då inte våran hund, fast hon sover iofs helst hos någon annan så hon vill nog inte ha egen säng.
 
Sv: Kung Shumba

ikea sa du ?



-"mamma vi måste åka till ikea i helgen ! "
 
Sv: Kung Shumba

Wao!
En sån vill jag oxå köpa! :bump:
vår gammel gubbe (afghan) hade bara älskat att få en EGEN säng!!
Pris?
 
Sv: Kung Shumba

Ett förtydligande; sängen är köpt på barnavdelningen och är givetvis en barnsäng som går att justera längden på. Den kostade - håll i er nu - ca 1000 kr med botten men utan madrass.

Vi resonerade som så att en "vanlig" hundsäng i hans fullvuxna storlek kostar runt 600-700 kr. Han vill gärna sova lite högre upp och denna säng uppfyllde liksom hans önskemål och blev dessutom en snygg inredningsdetalj.

Våra föräldrar bara skrattar åt oss och skakar på huvudet, men vaddå? Bara för att vår hund får en fin säng (som han för övrigt sovit i utan att vakna på hela natten för första gången på fem veckor) betyder det inte att vi skämmer bort honom eller slarvar med uppfostran elle så... (dessutom kan vi ju faktiskt använda denna säng när vi väl får barn).

Pinglan
 
Sv: Kung Shumba

Vad härligt!!! :)
Det står nog högst på mina hundars önskelista till julklapp... Men det får nog vänta tills vi får lite större!
 
Sv: Kung Shumba

Vilken himla härlig sida.. Kanske man skulle slå sig in i denna bransch i Sverige, eller är marknaden inte riktigt mogen för det här ännu??! :-)

Pinglan
 
Sv: Kung Shumba

Åh, vilken underbar sida!! Så fina små kläder det fanns!! Jag har helt snöat in på hundtäcken sen Filippa började frysa efter att jag trimmat henne. Både syr själv och köper! Jätteroligt och hon blir så fin!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 165
Senast: hundtant
·
Hundhälsa Hej! Har fött upp en kull med valpar, där den valpen jag valde att själv behålla alltid haft väldigt dålig aptit. Jag fick "tvinga"...
Svar
8
· Visningar
1 690
Senast: Bison
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 898
Senast: Praefatio
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 414
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp