Kurs i tömkörning?

C

Catinca

Är det någon som har koll på en bra instruktör i tömkörning någon stans i skåne? Jag vill gärna lära mig, men vill inte riktigt experimentera själv. PMa gärna om ni har något bra tips som ni inte vill lägga ut här.
 
jo du har massor,de mesta körtränare är rätt bra på att tömköra,om du vill en riktigt bra expert så ringer du och fråga Tomas Eriksson.. hehe annars går du in på Ridsport och kollar in olika körtränare,de finnas en hel del nere i skåne vill jag lova :smirk:
lycka till!
 
KG Svensson på Flyinge. Varit på tömkörningskurs hos honom, kanonbra!
 
vi hade anders eriksson hos oss 3 dagar och vi fick då va 1 heldag me honom å köra hans "skolhästar" eftersom skolan int elängre hr någon körning efter en körolycka precis innan jag började i 1an. otroligt tråkigt för de va så kul, å dom va så lydiga! Sa man "back" så ryggade dom, sa man hästens namn så börja den trava!
 
Finns det någon bra körtränare (för tömmkörning) i Göteborgsområdet? :confused:
 
Min man tränar för KG svensson och han verkar helt suverän!

/ Sandra :)
 
Tack för bra tips! Oj, vad bra jag tänkter bli på tömkörning. ;)

Tycker det verkar vara ett så himla bra komplement till vanlig ridning.
 
Måste man ha egen häst om man ska lära sig tömkörning? Jag har ingen häst just nu men vill gärna lära mig ändå, nån som vet var man kan göra det?
 
Prata med Anders Eriksson och de andra på stall Rockelstad, jag har numret dit... Där kan man lära sig att köra med hans körhästar... Mycket lärorikt vill jag lova
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi vill ha lite tips på ställen där man kan experimentera gärna passande 13 åring.
Svar
8
· Visningar
1 301
Senast: SaraXX
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 692
Senast: bobbbo
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 287
Senast: LiviaFilippa
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
464
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp