lemonlime1
Trådstartare
Vad är det egentligen med män och tuttar ?! Jag har ända sen jag var 15 år fått kommentarer om min kropp oxh framförallt mina bröst , jag har stora bröst oxh det spelar inte så stor roll om jag går ner i vikt för dom är ändå stora ,jag är väl glad att jsg inte är helt platt men i tonåren vae dwt jobbigt med killar som glodde hela tiden och som ville liggq med mig, har många gånger haft lust att säga "hallå mina ögon är här uppe..." men det har jag självklart inte sagt. Jag antar att jsg ska bli smickrad av kommentarer att nån rycket om ens kropp men iblsnd känner jag mig bara som ett objekt jag vill att nån ska tycka om min personlighet och mitt snsikte också och se att jag har ett gott hjärta. Hade jsg haft pengar hade jsg gjory dom lite mindre och mer fasta men jag ät ingen miljonär så dom får väl duga men blit ledsen att vissa fokuserar så myckey på ens kropp
jag har bäl i generns att vara lite rund med mycket former både på msmmas pch psppas sida och det är väl bra men det är jobbigt också