Kval Dags!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Japanesen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 935
J

Japanesen

Var på valla igår och pratade med Stefan och han hade en rolig överraskning till mig!
Min älskling ska kvala onsdagen efter elitloppet.. :bump:

Hoppas bara han klarar det och inte hoppar!! :)

Sv: Kval Dags!

Japanesen skrev:
Var på valla igår och pratade med Stefan och han hade en rolig överraskning till mig!

klart han klarar det :D annars skulle han nog inte ta ut honom...:bow:

Joo det e såklart! Han har aldrig hoppat när han gjort snabbjobb men man vet aldrig ifall han blir stressad nu av allt ståhej!

Japanesen skrev:
Joo det e såklart! Han har aldrig hoppat när han gjort snabbjobb men man vet aldrig ifall han blir stressad nu av allt ståhej!

Vad kul, hoppas det går bra då! :)

Japanesen skrev:

Vet du att jag tror jag haft mamma till din som konvalecent för en hel del år sen :D ...........

nej....jag trodde din var e apple blossom.........kollade hultmans tränarlista och där fanns nån japanese beetle eller nåt...trodde det var din :D

martha skrev:
nej....jag trodde din var e apple blossom.........kollade hultmans tränarlista och där fanns nån japanese beetle eller nåt...trodde det var din :D

Jo min andra häst heter Japanese Beetle men det är inte han som ska kval! Jaså så du har haft apple blossom! :)

Idag bär det av till solvalla för att se Joker kvala! :banana:

Japanesen skrev:

Det där gick ju fint, såg att han gick 19.5. Grattis :)

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
653
Senast: Pegasus63
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 741
Senast: Ragdoll
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
676
Senast: Celinehenn
·
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
859

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka