Kval till regional LA:P1

EmmaPonny

Trådstartare
Hej! Jag har tävlar en lokal LB på över 62% i höst och nu tränar jag och min ponny på LA/MSV nivå men har inte tävlat i det efter som att det inte funnits några tävlingar. Nu har jag hittat en regional LA:P1 som jag vill vara med i. På informationen för tävlingen så står det att kval krävs men jag hittar inget i TR om kval till den. Så jag undrar om någon av er vet vad/om det är kval till den klassen. Tacksam för svar då det är fyra dagar kvar tills anmälningen startar :)
 
Hej! Jag har tävlar en lokal LB på över 62% i höst och nu tränar jag och min ponny på LA/MSV nivå men har inte tävlat i det efter som att det inte funnits några tävlingar. Nu har jag hittat en regional LA:P1 som jag vill vara med i. På informationen för tävlingen så står det att kval krävs men jag hittar inget i TR om kval till den. Så jag undrar om någon av er vet vad/om det är kval till den klassen. Tacksam för svar då det är fyra dagar kvar tills anmälningen startar :)
På ponny tävlar man högst LA, det finns inga högre klasser än så. LAP1 får du starta utan att kvala, det är en kvalklass upp till nationell nivå.
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 751
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 211
Senast: Fiorano
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 879
Senast: Valle
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
1 986
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp