Bukefalos 28 år!

Anyo

Trådstartare
Har en liten fundering, eller rättare sagt jag undrar om jag fattat rätt helt enkelt.
Jag har kvalat till Msv A och planerar starta det senare i vår. Får jag även rida regional stg på msv a kvalet ? För sen är det ju kval nationellt på 62% av tre dommare. Hur funkar det sen längre upp från stg till int ? är det samma kval som gäller där också?
 
Det vet jag väl , jag ville mest kolla om jag har uppfattat dem rätt .

ok jag läste ditt inlägg som en fråga, men som sagt så står alla kvalregler där. Har du kvalat till MsvA har du även kvalat till St George men det är ju nya kvalregler from nästa år så har du inte startat MsvA än så tror jag du måste ha kvalat i rätt klass, kolla upp det annars får du kvala om i rätt klasser.
 
ok jag läste ditt inlägg som en fråga, men som sagt så står alla kvalregler där. Har du kvalat till MsvA har du även kvalat till St George men det är ju nya kvalregler from nästa år så har du inte startat MsvA än så tror jag du måste ha kvalat i rätt klass, kolla upp det annars får du kvala om i rätt klasser.
När jag läser det själv så håller jag med dig . Hihi . Det har jag också grunnat på med enligt de som kontaktat förbundet så gäller de som är kvalade enligt tr 2016 för kommande är, och de som har ex ett kval kvar måste kvala i B:5 . Men det måste jag luska vidare i och fråga dem själva för i Tr står det något med Msva att det gäller om man startar på 62. Det var någon diskution om detta i en grupp på fb gällande just dessa kval . Ska kolla upp detta och se :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 312
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 235
Senast: Mabuse
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 332
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 129
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp