Kvalitets testare!!

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare montana
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 1 907
M

montana

Hej!!

Kolla in denna roliga galopphäst från Angarn.

Han testar kvalitén på täcket.

Hästen hittar ni på www.youtube.com

Sök på "total lycka"

Skriv gärna vad ni tycker!!

:bump:
:banana:

Sv: Kvalitets testare!!

Jag skrattar mig fördärvad! :rofl:

Han är ju bara helt lovely när han känner sig iakttagen efter fyra minuter och tittar rakt in i kameran!

:eek::rofl::eek::rofl:Tack ,detta var tokroligt,jag fullkomligt asgarvade när han lyckades sätta på sig täcket igen,runt huvudet:rofl::bump::banana:

:rofl: Underbart när han känner sig iakttagen!

Min häst gör likadant, klär inte av sig (tack och lov!) men står gärna och snurrar och kastar saker (grimmor, täcken, borstar) i stallet. :D

Helt underbart:love:, asgarvar ju hela tiden:D. Coolt att han får på det igen.
Mina slaktar täcken genom att den som har täcket på sig vänder på huvudet och tar tag typ vid skänkelläget och den andra drar i bak, då går täckena av på mitten...

Nej, det är Helen & Thomas Pedersens TIME TO TALK

Hästjäkel;)
Är som våran Gullan. Hon leker med allt! Senaste leksaken var en stor papperspåse, hysteriskt roligt. Är kul att en del hästar är mera som hundar:D

Haha supersöt! :rofl:

Minns en häst i frankrike som hatade att få täcket på när han själv tyckte att han var för varm... Då tog han av det över huvudet, utan att knäppa upp någon rem (och där var många, både bakbenssnören och mellan frambenen...) och hängde demostrativt upp det på boxdörren så att vi kunde se... :D

Minns en häst i frankrike som hatade att få täcket på när han själv tyckte att han var för varm... Då tog han av det över huvudet, utan att knäppa upp någon rem (och där var många, både bakbenssnören och mellan frambenen...) och hängde demostrativt upp det på boxdörren så att vi kunde se... :D

Det där måste vara något typiskt för fullblod. Hittade ett av mina täcken i hagen och hästen naken. Alla remmar intakta och fastsatta i sina spännen. Det enda som rasade var innerfodret men det gick sönder så snyggt i raka revor att det var busenkelt att sy ihop. Använder det fortfarande.

Ha ha jag känner två såna, som dessutom råkar vara far och son:cool: Så fort det är för varmt åker täcket av, vet inte hur de gör men kryper ur på något sätt, ofta på bekostnad av spännen men inte alltid:confused:
Bogspännena brukar vara knäppta fortf.

Täcken som sitter tight är liite svårare...men det går:bump:

Haha ja man undrar hur de bär sig åt?? Den här kröp liksom ur det baklänges, tog det över huvudet på något sätt, ibland kom man på honom när det hängde över ryggen... :D

Ha ha jag känner två såna, som dessutom råkar vara far och son:cool: Så fort det är för varmt åker täcket av, vet inte hur de gör men kryper ur på något sätt, ofta på bekostnad av spännen men inte alltid:confused:
Bogspännena brukar vara knäppta fortf.

Täcken som sitter tight är liite svårare...men det går:bump:

Syrrans 23åriga arab har vi gett upp att ha täcken på mitt i smällkalla vintern. Det tar sekunder innan han börjar dra i dom. Man hinner inte ens knäppa. Står han på gången och sen kommer ut har han fyra hag kompisar som han triggar klibeteendet och så står de och drar åt varsit håll. Det blev dyrt i längden så till slut gav vi upp. Pålle går nu utan täcke och är en glad skit.

Ja, egentligen klarar dom sej väl, men om dom är klippta så är det ju inte så bra.:cool:
Man kan inte offra hur många täcken som helst heller:mad: Hon är säkert galdas utan:bow:

De här killarna är hingstar båda två så det är också viktigt att dom har sina egna täcken helst så att inte ett sto haft dem och det blir intressant att sniffa och bita och dra av den anledningen:angel:

:rofl:

Jag är glad att det inte är min häst!

Tipsa ägarna om att använda filmen om hästen skall säljas :devil:

Blev det något kvar av täcket? Om det höll, vilket märke?!?

Jo, det är ett vanligt Jacksontäcke, och det håller än idag, ett bogspänne gick åt men vadå??.

Bucastäcken är också hållbara, men lite trånga i bogen...

Fantastiskt! Har varit med om att bogspännena har gått sönder utan den där behandlingen. Tipsat J*scon om kvalitetstestaren? :D

hahahaha:rofl:
Jag döööör. :bow:

Men han har ju fattat poängen med täcken, hålla sig varm med täcket... Han gör det lite roligare bara...:bump:

Vilken underbar! hahah Typiskt fullblod också, en sån sak som min 7åring skulle kunna göra. :D

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 140
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här... 2
Svar
32
· Visningar
3 247
Senast: ameo
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit... 2
Svar
34
· Visningar
3 369
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 648
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025