Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

kvalitetsläder som inte är svindyrt?

A

anna210

Vill ha en martingal/förbygel av bra kvalitet som inte kostar skortan -dvs inte över 1000 kr helst. :smirk:
Vilka märken har bra kvalite?

S

spoff

Hubertus og Red Line er ok. Og ikke svindyrt..

Ellers finnes det endel utstyr som er "merkeløse" som er bra. Husk du betaler endel for merket.. Vet Kings Saddlery (svensk) av og til har noe bra (ikka alt de har, men noe). Det er vel helst engelsk lær du vil ha, som er mykt og smidig. Gå i butikken og ta en titt :smirk:

A

anna210

Ja lädret ska vara mjukt och smidigt och inte tappa färg eller bli "missfärgat" när man skött det efter alla konstens regler... (ska vara brunt läder också gärna ljusbrunt)
Har en förbygel nu som jag köpte för inte alls länge sedan och den är redan "ful" :(

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6488 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag är själv vegetarian av etiska skäl. Min hund kommer av naturliga anledningar inte att vara det. Jag vill därför ge ett foder som...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 109
Utrustning Letar efter nya korta bakbensskydd, typ kotskydd med riktigt bra passform. Upplever att min häst som slår sig ibland får skydden att...
Svar
8
· Visningar
294
Hemmet Hur många av er gör det på regelbunden basis? Jag har inte lämnat in på kemtvätt på flera år. Nu håller jag på med en garderobsrensning...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 687
Ekonomi&Juridik Jag funderar på att skaffa häst och planerar lite inför det. Men jag behöver få svar på lite frågor. Jag har nämligen tänkt att bygga...
2
Svar
21
· Visningar
1 162

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd nr 24
  • Kastrering

Hästrelaterat

• Män och övergrepp i hästsporten