Märke för takdusch?

Acto

Trådstartare
Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har jag insett att duschhuvudet bör vara 20 cm i diameter och inte större.

Trodde hafa var bra och har hittat en modell som jag ska tänkt titta på imorgon. Men så läste jag på en sida (från 2020) att Hafa inte var bra. Har också tittat på Gustavsberg, men det märket verkar inte ha takdusch där duschhuvudet är 20 cm i diameter.

Någon som har koll på märken på takduschar?

Är inte ute efter någon superdyr modell men vill ha kvalitet. Har tänkt runt 5000 kr. Har en rabattkod på Bygghemma så kommer vilja köpa duschen där.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har under de senaste dagarnas kyla insett att min gamla dunparkas från 2005 har gjort sitt. Dunet är inte riktigt där det ska vara och...
Svar
19
· Visningar
1 424
Senast: Bison
·
Fordon Jag har smått uppgivet insett att min gamla trotjänare på fyra hjul är på väg att ge upp. Den är av årsmodell 2010 och har gått som en...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: aiquen
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 295
Senast: Calmiche
·
Utrustning Då jag ska bli hästägare igen behöver jag självklart en ny sadel också (maxpris 20 000). Jag ska självklart ta hjälp av sadelutprovare...
Svar
6
· Visningar
947
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp